Motivează-ți angajații!

Motivează-ți angajații!
Ca și relațiile personale, relațiile profesionale la locul de muncă se bazează pe lângă deontologie pe încredere, apreciere, loialitate și respect mutual între angajatori și angajați pe de o parte și între colegi pe de altă parte. Atât angajatorii cât și angajații sunt oameni și colegi deopotrivă, astfel că profesionalismul la locul de muncă dublat de relațiile personale între ei nu poate avea decât efecte benefice pentru companie pe termen lung. Într-un astfel de context, devine până la urmă o chestiune de etichetă corporate ca membrii companiei să fie recompensați la diferite ocazii pentru meritele și contribuțiile pe care le produc pentru dezvoltarea ei. E o situație de win-win care generează motivație și loialitate în rândul angajaților, iar pentru antreprenor sau managementul unei companii aceasta înseamnă cel mai mare câștig.

De aceea, departamentele de resurse umane angajează servicii de livrare flori și cadouri pentru angajații lor la locul de muncă în diferite ocazii. Indiferent de emoție sau sentimentul pe care îl exprimă, florile și cadourile sunt un mod politicos și atent și din partea unei companii de a arăta apreciere pentru munca angajaților și de ce nu pentru partenerii de afaceri și clienții importanți ai companiei.

Dar toată chestia se rezumă până la urmă la întrebarea: când este timpul potrivit pentru a face astfel de cadouri angajaților și partenerilor de afaceri și mai ales ce fel de flori și cadouri ar trebui să trimitem. Iată deci câteva ocazii și considerații pe care angajatorii ar trebui să le urmeze pentru a respecta etica de lucru a companiei atunci când trimit flori și cadouri.

Una dintre cele mai importante ocazii vor fi mereu zilele de naștere ale angajaților. Antreprenorul sau departamentele de resurse umane ar trebui să dețină astfel de informații. De asemenea, politicile corporate moderne includ livrarea de flori și cadouri angajaților și partenerilor de afaceri cu ocazia obținerii unor rezultate deosebite, încheierii cu succes a unui proiect, a aniversării unei angajări longevive sau a pensionării angajatului și de ce nu a sărbătorilor mari de peste an.

De asemenea, trebuie să existe o demarcație clară între a trimite un cadou business și a trimite flori și cadouri în general. Sunt de evitat în acest context florile care ar putea trasnmite un mesaj ambiguu sau nepotrivit, cum sunt trandafirii roșii care au conotații cu nuanțe romantice. Florile subtil colorate din buchetele mixte sunt câteva dintre cele mai bune opțiuni de livrare de flori pentru angajați și parteneri de afaceri. Buchetele trimise trebuie, de asemenea, să fie de mărimi potrivite din motive practice, dar și de principiu. Ele ar trebui să încapă, spre exemplu, în spațiul de birou al angajatului și să nu transmită un mesaj necorespunzător care ar putea fi prea personal din partea șefului.

La Buchet Express am creat această posibilitate pentru departamentele de resurse umane ale companiilor și pentru angajatori în general de a trimite ușor flori și cadouri angajaților în momentele importante ale lor în relația cu compania. Ei au astfel posibilitatea de a introduce doar zilele de naștere ale angajaților sau pur și simplu zilele de livrare dorite, precum și numele persoanelor destinatare în formularul de comandă. De restul până la livrarea în condiții impecabile a comenzilor ne vom ocupa noi.

Convinge-te și completează formularul de comandă din landing page.

UPDATE: lucrăm de zor la finalizarea ofertei corporate pentru angajați. Mulțumim pentru interes și așteptăm întrebările tale pe una din căile noastre de contact.

 

Suport clienti Luni - Sâmbătă: 08.00 - 22.00 Duminică: 12.00 - 16.00

0720 134525 comenzi@buchet-express.ro
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!