Pentru a plasa o comanda aveti la dispozitie mai multe modalitati:
- comanda online pe site
- comanda telefonica
- comanda prin e-mail
- comanda la sediul companiei
Pentru a plasa o comanda online pe website va trebui sa parcurgeti urmatoarele etape:
1. alegerea produsului si accesarea paginii de produs
2. prin apasarea butonului "Adauga in cos" veti fi directionat spre cosul de cumparaturi cu link pentru continuarea cumparaturilor sau finalizarea lor prin completarea formularului de comanda.
3. dupa completarea formularului cu date personale si cele de livrare flori veti fi directionat spre alegerea modalitatii de plata.
4. in cazul optarii pentru plata online veti fi directionat in pagina integratorului de plati online Mobilpay pentru finalizarea platii.
5. dupa finalizarea comenzii va trebui sa va consultati casuta de e-mail pentru primirea confirmarii comenzii. Clientul are obligatia ca dupa primirea confirmarii de comanda noua pe email sa verifice corectitudinea informatiilor si sa notifice imediat angajatii companiei de eventuale erori survenite. Momentul semnarii contractului la distanta (acceptarii comenzii) este considerat momentul in care clientul a primit confirmarea comenzii pe e-mail.
Comanda telefonica si comanda prin e-mail presupune contactarea prin telefon sau e-mail a unui operator al companiei pentru preluarea comenzii si plata prin urmatoarele instrumente de plata:
1. card bancar - va trimitem pe e-mail sau SMS un link care va introduce direct in pagina de plata a procesatorului de carduri prin care se face plata online cu card
2. transfer bancar din contul dvs. in conturile companiei deschise la Garanti Bank, sucursala Timisoara: RO95UGBI0000092013785RON in lei sau RO80UGBI0000092015990EUR in euro (online banking sau la ghiseul bancii)
3. Ordin de plata
4. depunere numerar la ghiseu in contul companiei
5. Paypal - va trimitem o cerere de plata prin e-mail care va va introduce in contul dvs de paypal
6. numerar la livrare
7. numerar la curier (daca adresa dvs difera de cea a livrarii).
Comanda la sediul companiei presupune vizita in magazinul nostru si plata in numerar a comenzii dvs. Pentru aceste din urma metode de plasare a unei comenzi nu va fi nevoie decat de datele dvs de contact, datele de livrare flori, produsul dorit, data si ora de livrare si eventual un mesaj de insotire la flori. In cazul anularii cu cel putin o zi lucratoare inaintea livrarii a unei comenzi achitate, se va returna clientului plata in totalitate, in alte cazuri doar 50% din valoarea ei.
Suport clienti Luni - Sâmbătă: 08.00 - 22.00 Duminică: 12.00 - 16.00
0720 134525 comenzi@buchet-express.ro