Folosirea, incluzand vizitarea si cumpararea produselor de pe site-ul www.buchet-express.ro, implica acceptarea in totalitate a termenilor si conditiilor sub care sunt furnizate aceste servicii si vor fi detaliate in paragrafele urmatoare. Termenii si conditiile acestui serviciu pot fi schimbate in orice moment de catre furnizor, fara notificarea prealabila a utilizatorului. Utilizatorul va avea acces permanent la termenii si conditiile pentru utilizarea serviciilor pentru a le putea consulta in orice moment. In cazul in care utilizatorul nu este de acord cu conditiile impuse, acesta trebuie sa inceteze folosirea serviciului nostru. Termenii si conditiile de utilizare a site-ului www.buchet-express.ro se supun legilor aplicabile si in vigoare din Romania.
Termeni prescurtati:
Website – adresa www.buchet-express.ro care este deschisa acum in browserul dvs.
Compania – S.C. Grand Desir SRL, detinatoarea dreptului de copyright al site-ului www.buchet-express.ro
Client – orice persoana fizica sau juridica ce acceseaza website-ul si initiaza un proces de comanda prin intermediul lui
Termeni si conditii – set de reguli aplicabile intre companie si client
A. Identificarea companiei
Serviciul www.buchet-express.ro este oferit de S.C. Grand Desir SRL cu sediul in Dumbrăvița, nr. 22, jud. Timis.
Nr.inreg. la RC: J35/4125/2018
CUI: 40190583
leonard@buchet-express.ro
Mobil: 0720134525
B. Despre www.buchet-express.ro
www.buchet-express.ro este un serviciu de comert online furnizat de S.C. Grand Desir SRL. Puteti achizitiona flori si cadouri prin intermediul website-ului pe baza comenzilor initiate direct in website, prin e-mail, telefonic sau la sediul companiei.
C. Copyright
www.buchet-express.ro si toate informatiile continute pe acest site (imagini, texte, interfete, formulare etc.) sunt proprietate a companiei Grand Desir SRL. Folosirea sub orice forma si in orice scop a materialelor publicate pe site, inafara plasarii comenzilor, fara acordul scris si prealabil al companiei se pedepseste conform legilor in vigoare. Pentru probleme referitoare la copyright va rugam sa ne contactati pe adresa de e-mail leonard@buchet-express.ro
D. Continut website
Compania face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor din acest website.
Fotografiile si descrierea produselor au caracter informativ si pot contine rareori inadvertente de tipul culorii produselor din poze, a materialelor folosite pentru livrarea produsului final sau a disponibilitatii in stoc. Unele specificatii sau pretul pot fi modificate de catre producator fara preaviz sau pot contine erori de operare. Preturile afisate sunt finale si reprezinta atat cat clientul trebuie sa plateasca pentru a-i fi onorata comanda cu livrare flori la domiciliu.
Nu exista comanda minima pe acest site. Totusi, unele produse precum dulciurile si altele, care au specificatia in descrierea lor ca nu se livreaza independent, trebuie insotite de un buchet de flori. Asa cum am spus mai sus, aceste produse au clar specificat acest aspect in descriere. De asemenea, la adaugarea in cos a bauturilor alcoolice pe care le trimitem ca si cadouri insotitoare la flori va trebui sa bifati o casuta de confirmare a implinirii varstei de 18 ani la momentul plasarii comenzii.
Ne declinam raspunderea pentru orice situatie care poate aparea din cauza unor erori de software sau defectiuni tehnice aparute la server.
E. Inregistrarea utilizatorilor
Orice vizitator in website poate accesa orice materiale prezentate in mod gratuit, iar navigarea in paginile sale sau plasarea unei comenzi nu sunt conditionate de inregistrarea ca si utilizator prin crearea unui cont personal. Crearea contului totusi si logarea in cont au avantajul pentru client de a plasa mai repede comenzi recurente.
F. Politica de confidentialitate a datelor cu caracter personal
Pentru informatii legate de politica de confidentialitate si cookie-uri va rugam sa accesati pagina:
G. Procesul de comanda si modalitatile de plata
Pentru a plasa o comanda aveti la dispozitie mai multe modalitati:
– comanda online pe site
– comanda telefonica
– comanda prin e-mail
– comanda la sediul companiei
Pentru a plasa o comanda online pe website va trebui sa parcurgeti urmatoarele etape:
1. alegerea produsului si accesarea paginii de produs
2. prin apasarea butonului „Adauga in cos” veti fi directionat spre cosul de cumparaturi cu link pentru continuarea cumparaturilor sau finalizarea lor prin completarea formularului de comanda.
3. dupa completarea formularului cu date personale si cele de livrare flori veti fi directionat spre alegerea modalitatii de plata.
4. in cazul optarii pentru plata online veti fi directionat in pagina integratorului de plati online Mobilpay pentru finalizarea platii.
5. dupa finalizarea comenzii va trebui sa va consultati casuta de e-mail pentru primirea confirmarii comenzii. Clientul are obligatia ca dupa primirea confirmarii de comanda noua pe email sa verifice corectitudinea informatiilor si sa notifice imediat angajatii companiei de eventuale erori survenite. Momentul semnarii contractului la distanta (acceptarii comenzii) este considerat momentul in care clientul a primit confirmarea comenzii pe e-mail.
Comanda telefonica si comanda prin e-mail presupune contactarea prin telefon sau e-mail a unui operator al companiei pentru preluarea comenzii si plata prin urmatoarele instrumente de plata:
1. card bancar – va trimitem pe e-mail sau SMS un link care va introduce direct in pagina de plata a procesatorului de carduri prin care se face plata online cu card
2. transfer bancar din contul dvs. în contul companiei deschise la BCR, sucursala Timisoara: RO83RNCB0857176886210001 (online banking sau la ghiseul bancii)
3. depunere numerar la ghiseu in contul companiei
4. numerar sau card la livrare
7. numerar la curier (daca adresa dvs difera de cea a livrarii).
Comanda la sediul companiei presupune vizita in magazinul nostru si plata in numerar a comenzii dvs. Pentru aceste din urma metode de plasare a unei comenzi nu va fi nevoie decat de datele dvs de contact, datele de livrare flori, produsul dorit, data si ora de livrare si eventual un mesaj de insotire la flori. In cazul anularii cu cel putin o zi lucratoare inaintea livrarii a unei comenzi achitate, se va returna clientului plata in totalitate, in alte cazuri doar 50% din valoarea ei.
H. Facturarea platilor
In urma plasarii unei comenzi si plati pe website sau prin banca se va emite clientului o factura pentru produsele si serviciile achizitionate, acesta avand obligativitatea de a furniza toate datele necesare pentru intocmirea ei in formularul de comanda. Pentru plata la livrare, numerar la curier sau cash la sediu se va emite un bon fiscal si factura la cerere. Compania isi asuma obligatia de a trimite factura in sistem electronic, iar, la cerere, va expedia factura fizica prin serviciul postal clientului.
I. Livrarea produselor
Compania efectueaza livrarea florilor si a cadourilor insotitoare in regim propriu de curierat pe raza orasului Timisoara si a localitatilor din judetul Timis. Livrarea in Timisoara si a zonelor limitrofe (Dumbravita, Giroc, Chisoda, Ghiroda, Mosnita Noua, Remetea Mare) este gratuita, iar pentru livrarea in alte localitati compania percepe un tarif de livrare proportional cu distanta de livrare. In functie de aceasta, se calculeaza un tarif de livrare de 1,3 lei/km parcurs pana la destinatie. Compania isi pastreaza dreptul de a modifica aceste tarife in functie de evolutia pretului carburantului.
Livrarea se poate face la data si ora stabilite de client sau in aceeasi zi, dar nu mai repede de 2 ore de la confirmarea platii, de luni pana sambata intre orele 8:00-22:00 si duminica intre 12:00-16:00. Incercam mereu sa respectam cu exactitate orele de livrare, insa uneori se intampla ca intarzierile sa survina din cauza volumelor mari de comenzi, a traficului aglomerat, a conditiilor meteo si a celor de forta majora.
In cazul in care persoana destinatara nu este gasita la adresa furnizata in formularul de comanda, incercam sa o contactam telefonic pentru a afla o noua adresa unde putem livra florile si cadourile. Daca apelul telefonic este imposibil, comanda ramane valabila 2 zile lucratoare, timp in care se incearca contactarea persoanei destinatare din nou sau a clientului pentru indicatii. Daca nici de data aceasta nu o putem gasi, comanda se anuleaza fara posibilitatea de returnare, partiala sau integrala, a platii.
De asemenea, plata nu va putea fi returnata nici in cazul refuzului de primire a florilor de catre persoana destinatara. Atentie! Aceasta prevedere se aplica si in cazul aranjamentelor cu trandafiri criogenati.
Dupa efectuarea livrarii, compania trimite clientului o confirmare de livrare via e-mail sau prin SMS la operatorii Vodafone, Orange, Telekom, DigiMobil, in functie de modalitatea de plasare a comenzii.
Produsele care contin in descrierea lor pe site mentiunea „Se livreaza ca si cadou insotitor la flori” trebuie sa fie comandate numai insotite de un buchet de flori sau de un produs care nu contine aceasta mentiune.
J. Forta majora
Compania nu poate fi trasa la raspundere pentru intarzierea sau neefectuarea livrarilor in urmatoarele cazuri care nu tin obiectiv de vointa noastra: razboaie, calamitati naturale asa cum sunt stipulate in legislatia in vigoare din Romania, erori de software, lipsa conexiunii la internet, virusi informatici. Daca una din aceste cazuri survine, va fi returnata integral suma platita clientului.
K. Politica de returnare a produselor
Potrivit legislatiei in vigoare, clientul are dreptul de a returna produsele achizitionate prin denuntare unilaterala a contractului de vanzare-cumparare la distanta, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea cadoului, fara invocarea unui motiv, cu dreptul de a primi contravaloarea produsului returnat inapoi, insa doar in conditiile urmatoare:
– numai produsele neperisabile, astfel incat nu se vor putea returna buchetele de flori sau aranjamentele florale si produsele alimentare care fac obiectul unui cadou insotitor (torturi, dulciuri, fructe, bauturi etc.)
– pot returna jucariile de plus, vazele de sticla, lumanarile de decor, obiectele ceramice, baloane folie sau ursuleti din trandafiri de spuma.
– returnarea se face prin anuntarea pe e-mail sau telefonic, astfel incat un curier se va deplasa la adresa mentionata si va ridica produsul returnat.
– produsul returnat poate fi inlocuit cu unul similar la cerere, avand valoarea apropiata de cea a produsului returnat (+/- 10 lei).
– produsul trebuie returnat in ambalajul original, daca a fost trimis asa.
– suma platita aferenta produselor ce fac obiectul retragerii din contract va fi returnata integral clientului, cu exceptia cazului in care pentru livrarea comenzii s-a aplicat un tarif de livrare, caz in care se va returna doar plata aferenta produselor comandate care fac obiectul politicii de returnare, iar nu si tariful de livrare.
– pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.
Rugam clientul ca inainte sa depuna o reclamatie scrisa via e-mail pe adresa:
comenzi@buchet-express.ro
L. Conditii de garantie
Garantia se solutioneaza la sediul companiei, prin repararea sau inlocuirea produsului defect, in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008. Produsul trimis spre garantie trebuie sa aiba ambalajul original, documentele de achizitie si certificatul de garantie. De asemenea, el nu poate avea unele deficiente de ordin fizic (lovituri, manipulare incorecta, interventie mecanica, crapaturi etc.) cauzate de catre client. Compania va suporta cheltuielile de transport in vederea solutionarii garantiei.
M. Reduceri
Compania poate emite periodic sau la discretie, vouchere de reducere cu valoare stabilita de companie pentru comenzi viitoare. Pentru aceasta, beneficiarilor unui voucher li se vor genera un cod unic pe care il vor putea folosi o singura data.
N. Reclamatii si litigii
Orice reclamatii sau litigii nascute din interpretarea si executarea acestui contract se vor solutiona pe cale amiabila. Daca nu se va ajunge la o intelegere pe aceasta cale se va apela la instantele de judecata competente.
O. Legislatia aplicabila
Serviciul www.buchet-express.ro se supune reglementarilor in vigoare aduse de Legea 365/2002 privind comertul electronic, Ordonanta 130/2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, HG 448/2005.
P. Publicitate
Clientul are obligatia de a respecta dreptul de proprietate intelectuala a companiei si nu va divulga unei terte parti sau va face publice informatii primite de la companie, incluzand dar fara a se limita la comanda, planuri, documente si comunicari fara consimtamantul scris al ei. De asemenea, orice defaimare, publicitate negativa, informatii publice daunatoare companiei, facute de catre client fara acordul companiei, pot atrage dupa ele apelarea la instantele judecatoresti competente si solicitarea de plata daune, in functie de prejudiciile create.